Dažniausiai užduodami klausimai

Ar būtina užsiregistruoti, norint apsipirkti familydock.lt?
Apsipirkti gali tiek užsiregistravę, tiek svečio statusą pasirinkę klientai. Registracija supaprastina ir pagreitina apsipirkimą: suteikia galimybę matyti visus atliktus užsakymus, lengvai ir patogiai atlikti grąžinimą bei, išsaugojus mokėjimų kortelės ir pristatymo adresą, itin greitai atlikti kitą pirkimą. Taip pat registruoti pirkėjai gauna specialių pasiūlymų pirkiniams bei pirmieji sužino apie naujas prekes ir rinkinius.

Kas yra pirkinių krepšelis?
Pirkinių krepšelis – tai visos kliento pasirinktos prekės vienoje vietoje. Susidėjus patinkančias ir norimas įsigyti prekes į pirkinių krepšelį, galima keisti jų kiekį, ištrinti ar pridėti kitas prekes. Taip pat matysite bendrą pirkinių sumą. Surinkus pirkinių krepšelį apsipirkti iš karto nebūtina, tačiau negarantuojame, jog pasirinktos prekės neįsigis kitas pirkėjas. Prekių krepšelis nėra rezervacijos priemonė.

Jeigu prekė išparduota, ar yra tikimybė, kad ji grįš į prekybą?
Daugelis mūsų prekių yra tiekiamos nuolat, tad jei norimos prekės šiuo metu nėra, galite būti tikri ji greitu laiku atvyks. Prie tokios prekės matysite žymėjimą „Išankstinis užsakymas”. Paprastai prekės papildomos savaitės bėgyje, nebent būtų nurodyta kitaip. Tokią prekę galima užsisakinėti, ir gavus ji bus išsiųsta Jums, pirmumo teise.

Kaip sužinoti apie užsakymo būseną?
Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gauna tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Jeigu dėl kokių nors priežasčių užsakymo įvykdyti nepavyktų, klientas gaus el. laišką su informacija, kodėl užsakymas negali būti įvykdytas. Po patvirtinimo, galimybės užsakymą atšaukti nebėra, nes prekės iškart ruošiamos išsiuntimui.

 

Kaip galima atsiskaityti už prekes?
Atsiskaityti už prekes galima MAESTRO, VISA, MASTERCARD debetinėmis bei kreditinėmis kortelėmis ir per elektroninę bankininkystę.

Kaip žinoti, kad apmokėjimas pavyko?
Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite tai patvirtinantį laišką „Užsakymo patvirtinimas”.

Ar apsipirkus familydock.lt galima gauti PVM Sąskaitą Faktūrą?
Taip. 

 

Kokie užsakytų prekių pristatymo būdai?
Siuntos pristatomos dviem būdais:

– pristatymas į pasirinktą siuntų terminalą – paštomatą.

– pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per kurjerį.

Bendradarbiaujame su LP express, Omniva ir DPD vežėjais.

Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymo kaina naudojantis kurjerio paslaugomis yra 6,00 EUR, į paštomatą – 4,50 EUR.

Kiek laiko trunka pristatymas?
Paprastai prekės išsiunčiamos tą pačią užsakymo dieną ir pristatomos per 1-3 darbo dienas, priklausomai nuo vežėjo galimybių.

Kaip galima sužinoti apie užsakymo būseną?
Siuntinio būseną galima matyti familydock.lt „Mano paskyra” skiltyje. Po sėkmingo užsakymo, pirkėjas gauna tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Po patvirtinimo, galimybės atšaukti užsakymą nebėra, nes prekės iškart ruošiamos išsiuntimui. Jeigu dėl kokių nors priežaščių užsakymo įvykdyti nepavyktų, klientas bus informuotas atskiru el. laišku.

Ar siunčiate prekes į užsienį?
Esant poreikiui, prekes galime išsiųsti į kitą šalį, kliento pageidaujamu adresu. Tokiu atveju siuntimo kaina skaičiuojama individualiai, tad dėl užsakymo būtina susisiekti tel. +370 674 39766 arba el.paštu info@familydock.lt

 

Ar galiu grąžinti netikusią prekę?
Dėl kokių nors priežasčių netikusias ar brokuotas prekes, užsakytas iš familydock.lt, galima grąžinti per 14 dienų nuo gavimo dienos. Prekių etiketės ir pakuotės neturi būti nuimtos ar kitaip pažeistos (tai netaikoma brokuotoms prekėms).

Kaip vyksta grąžinimas?
Norint grąžinti prekes prašome atsiųsti el. laišką adresu info@familydock.lt. Jame nurodykite:

– Vardą Pavardę;

– Norimas gražinti prekes ir jų kiekius;

– Užsakymo numerį ir datą;

– Grąžinimo priežastį.

Gavus pardavėjo sutikimą dėl grąžinimo, nurodytas prekes išsiųskite į Kauno Urmo bazių paštomatą (LP express, Omniva arba DPD).

Kiek kainuoja grąžinimas?
Grąžinimas metaforineskortos.lt el. parduotuvėje yra nemokamas. Klientas apmoka tik grąžinimo siuntimo išlaidas, jei prekės nebuvo brokuotos.

Kada grąžinami pinigai už netikusias prekes?
Pinigai paprastai grąžinami per 5 darbo dienas tuo pačiu mokėjimo būdu, kuris buvo naudotas pirkimo metu. Atlikus grąžinimą klientas gaus tai patvirtinantį elektroninį laišką. Teisės aktai numato galimybę pinigus grąžinti per 14 dienų nuo informacijos apie sutarties atsisakymą pateikimo dienos.

 

Susisiekite su mumis!

Susisiekite darbo metu: 10:00 – 19:00

Adresas: Žemaitės g. 11, Jonava – Lietuva